Bij Christal staat kwaliteit hoog in het vaandel, die kwaliteit borgen we door:
Voortdurend leren
Het begint met hoe we onze wervers opleiden: elke werver krijgt een intensieve training, coaching en e-learnings. Zo groeien ze niet alleen in geprekstechnieken, maar ook als persoon. We benutten AI om gesprekken te analyseren op compliance, regelgeving en gesprekstechnieken, zodat de kwaliteit hoog blijft.
Klantgerichtheid
Stel je een vraag per e-mail? Dan geven we snel antwoord. Wil je real-time inzicht in je campagneresultaten? Met ons online dashboard heb je voortdurend toegang tot denieuwste data. Als je advies nodig hebt, denken we kosteloos én graag met je mee. Soms doen we dat zelfs ongevraagd omdat we daar gewoon passie voor hebben! Ons doel is om jouw ideeën en campagnes te laten slagen en daar mag je ons altijd op aanspreken.
Data en Veiligheid
We werken strikt volgens de AVG-regels bij het verwerken van data. Regelmatig laten we ons hierin auditen door onafhankelijke partijen. Mochten we iets kunnen verbeteren, dan passen we direct onze processen aan. Kortom: we willen niet alleen voldoen aan de regels maar vooral laten zien dat we het belangrijk vinden om zorgvuldig met donateurs- en klantgegevens om te gaan. Met deze aanpak garanderen we dat je bij Christal kunt rekenen op vakmanschap én een betrokken service, zodat jouw fondsenwervende doelstellingen optimaal worden ondersteund.
Met deze aanpak garanderen we dat je bij Christal kunt rekenen op vakmanschap én een betrokken service, zodat jouw fondsenwervende doelstellingen optimaal worden ondersteund.